WiadomośćUsuwanie azbestu w gminie Dobra
(Kategoria: Gmina Dobra Szczecińska - WIADOMOŚCI, INFORMACJE)
Dodane przez przemek
czwartek, 12 stycznia 2017 r., godz. 13:28

Usuwanie azbestu w gminie Dobra
Do końca lutego, Urząd Gminy Dobra przyjmować będzie wnioski o dofinansowanie usunięcia wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości. O pomoc mogą się ubiegać m.in. osoby fizyczne, stowarzyszenia, fundacje oraz wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe.



Formularz wniosku jest dostępny na stanowisku Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Dobra, w sekretariatach urzędu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobra. Termin składania wniosków obowiązuje do 28 lutego 2017 r.

Program skierowany jest do osób fizycznych, będącymi właścicielami nieruchomości, jednostek samorządu terytorialnego, stowarzyszeń, fundacji, kościołów i związków wyznaniowych oraz wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych znajdujących się na terenie gminy Dobra.

Reklamy Google:


Ubiegłoroczna akcja polegającą na demontażu, transporcie i utylizacji materiałów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych, zakończona została we wrześniu 2016 r. Zakres robót obejmował również odbiór i unieszkodliwienie wyrobów z azbestu, wcześniej zdemontowanych.

„Podczas akcji usunięto 23 tony i 380 kg azbestu z 12 nieruchomości, znajdujących się w miejscowościach położonych na terenie gminy Dobra. Koszty poniesione w związku z realizacją zadania zostały sfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie w kwocie 10 165,82 zł.” – poinformowała Małgorzata Chmielewska, Kierownik Wydziału ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Dobra.


Źródło: Urząd Gminy Dobra




Źródło: Gmina Dobra 24 - Portal Mieszkańców > Dobra Szczecińska
( http://www.gminadobra24.pl/news.php?extend.3376 )