WiadomośćRemont Modrej i Koralowej - pierwsze opóźnienia
(Kategoria: Gmina Dobra Szczecińska - WIADOMOŚCI, INFORMACJE)
Dodane przez przemek
środa, 14 września 2016 r., godz. 11:03

Remont Modrej i Koralowej - pierwsze opóźnienia
Przeciągają się prace nad projektem modernizacji ulic Koralowej i Modrej w Szczecinie. Po wygraniu przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej, firma Highway Sp. z o. o. miała 7 miesięcy na wykonanie prac. Jednak w kwietniu br. podpisano aneks do umowy, wydłużający czas na wykonanie projektu do 12 miesięcy.



29 lipca 2015 r. firma Highway Sp. z o. o., która wygrała przetarg, podpisała z Gminą Miasto Szczecin umowę na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Modernizacja ulicy Modrej i Koralowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. W umowie projektant zobowiązał się do: wykonania dokumentacji budowlanej (z uwzględnieniem podziału dokumentacji na dwa etapy realizacyjne) wraz z uzyskaniem zezwolenia na realizację prac budowlanych dla każdego etapu realizacyjnego; wykonania projektów wykonawczych; wykonania wizualizacji projektowanego układu drogowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz sprawowania nadzoru autorskiego.

Zakres zamówienia obejmował wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ulic Modrej i Koralowej w Szczecinie, na odcinku od granicy administracyjnej miasta Szczecin do skrzyżowania z ulicą Szeroką, w tym przebudowa zjazdów, zatok autobusowych, parkingów, chodników i dróg rowerowych. Zamówienie obejmuje również przebudowę kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, sieci urządzeń podziemnych - usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną.

Reklamy Google:


Na wykonanie zadania projektant miał 31 miesięcy, w tym:
- wykonanie dokumentacji projektowej i złożenie wniosku o decyzję i/lub zgłoszenie robót umożliwiających prowadzenie robót budowlanych - 7 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- sprawowanie nadzoru autorskiego - od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia odbioru końcowego robót budowlanych, lecz nie dłużej niż do 31.12.2018 r.

Za wykonanie zadania firma Highway Sp. z o. o. ma od miasta otrzymać 301 350,00 zł łącznie z podatkiem VAT.

4 kwietnia 2016 r. podpisano jednak aneks do zawartej 29 lipca 2015 r. umowy. Strony postanowiły, że na wykonanie dokumentacji projektowej i złożenie wniosku o decyzję i/lub zgłoszenie robót umożliwiających prowadzenie robót budowlanych, projektant będzie miał 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Prace wydłużą się zatem o kolejne 5 miesięcy.





Źródło: Gmina Dobra 24 - Portal Mieszkańców > Dobra Szczecińska
( http://www.gminadobra24.pl/news.php?extend.3022 )