WiadomośćZmiana obsługi bankowej Gminy Dobra
(Kategoria: Gmina Dobra Szczecińska - WIADOMOŚCI, INFORMACJE)
Dodane przez przemek
wtorek, 22 grudnia 2015 r., godz. 11:53

Zmiana obsługi bankowej Gminy Dobra
Od 1 stycznia 2016 r. zmianie ulegnie bank obsługujący budżet Gminy Dobra oraz jej jednostki organizacyjne. W związku z tym zmienią się numery rachunków bankowych Gminy, na które mieszkańcy przelewają wszelkiego rodzaju opłaty.



Umowa na obsługę bankową budżetu Gminy Dobra oraz jej jednostek organizacyjnych podpisana została 16 grudnia 2015 r. w siedzibie urzędu gminy. Od 1 stycznia 2016 r. rachunki bankowe Gminy Dobra prowadzić będzie Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA. Umowę podpisano na okres 4 lat.

Dokładną informację o numerach gminnych rachunków bankowych znaleźć można na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dobra.

Reklamy Google:


Zmianie ulegnie główny urzędowy numer konta, na który dokonuje się wszelkich jednorazowych wpłat dotyczących m.in. opłaty targowej, skarbowej i adiacenckiej. Zmienią się także indywidualne rachunki bankowe, na które wpłacany jest podatek od nieruchomości od osób fizycznych i prawnych, podatek rolny, podatek leśny. Zostaną one podane do wiadomości mieszkańców w decyzjach podatkowych ustalających zobowiązanie podatkowe na rok 2016.

Od nowego roku zmianie ulegną również indywidualne rachunki bankowe, na które wpłacane są opłaty za wywóz odpadów. Informacje o rachunkach można uzyskać pod numerami telefonów: 91 311 34 16 lub 91 424 44 90.


Źródło: Urząd Gminy Dobra




Źródło: Gmina Dobra 24 - Portal Mieszkańców > Dobra Szczecińska
( http://www.gminadobra24.pl/news.php?extend.2300 )