WiadomośćDeklaracje śmieciowe – minął termin składania
(Kategoria: Gmina Dobra Szczecińska - WIADOMOŚCI, INFORMACJE)
Dodane przez przemek
wtorek, 03 marca 2015 r., godz. 11:12
Z końcem lutego upłynął termin składania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Właściciele nieruchomości, którzy nie dopełnili tego obowiązku w wyznaczonym terminie, powinni jak najszybciej skontaktować się Urzędem Gminy Dobra.
Deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, co roku powinien złożyć każdy właściciel nieruchomości w gminie Dobra. Związane jest to z przejętym przez gminę sposobem obliczania opłaty - od ilości zużytej wody na terenie nieruchomości w roku poprzednim.
Okazuje się jednak, że wielu mieszkańców nie dopełniło obowiązku złożenia deklaracji. Zgodnie z informacjami uzyskanymi w Wydziale ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji Urzędu Gminy Dobra, do końca lutego wpłynęło jedynie około 4300 deklaracji. To niewiele biorąc pod uwagę, że zobligowanymi do złożenia dokumentów jest blisko 6200 właścicieli nieruchomości w gminie Dobra.
Reklamy Google:
Osoby, które do tej pory nie złożyły deklaracji, powinny zrobić to w możliwie najbliższym terminie. Jeśli tego nie zrobią mogą spodziewać się ponagleń z urzędu. Gdy i to nie przyniesie skutku, urzędnicy wystawiać będą decyzje, w której podana zostanie kwota do zapłacenia za wywóz odpadów.
Deklaracje przyjmowane są w następujących jednostkach Urzędu Gminy Dobra:
• Wydział ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji, ul. Graniczna 39b, 72-003 Dobra;
• Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra;
• Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra;
• Wydział ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska, ul. Lipowa 51, Wołczkowo, 72-003 Dobra
Zobacz artykuły powiązane:
Źródło: Gmina Dobra 24 - Portal Mieszkańców > Dobra Szczecińska
( http://www.gminadobra24.pl/news.php?extend.1673 )